tirsdag 27. september 2016

Ja, hva skal jeg si...


Lenge siden sist
Det å blogge er visst vanskelig å få til - et innlegge ca hvert 2 år er vel ikke akkurat noe å hoppe i taket av. Skulle ønske jeg var flink til å skrive - da hadde det kanskje blitt greie på bloggen min. Men jeg gir ikke opp :D

Amerika
Amerika-prosjektet stoppa helt opp. Jeg skulle ønske jeg kunne lage en bok hvor man fikk historisk innsikt i hvordan de levde, sammen med informasjonen jeg har funnet om hver enkelt. Det er en veldig krevende jobb...så det stoppa opp av seg selv. Men jeg håper å få stabla litt motivasjon på beina etterhvert. Jeg jobba så intenst og så lenge med det her, at jeg rett og slett gikk skikkelig lei av min egen slekt.

Pr nå så leiter jeg mest for andre, og da spesielt mot Amerika.

Kurs og høgskoleeksamen
Siden sist har jeg tatt Slektsgransknings-kurs på Høgskolen i Volda. Det betyr 7,5 studiepoeng til meg :) det var spennende å ta eksamen igjen, det var lenge siden sist. Heldigvis foregikk alt på nett, så jeg kunne sitte her hjemme med eksamen.

Her kan dere se hva jeg måtte igjennom: http://hivolda.studiehandbok.no/content/view/full/36384

Betalt oppdrag
Om noen ønsker at jeg skal lage en oversikt over slekten - så er det bare å ta kontakt. Jeg lover å ha snille priser :) det kommer selvfølgelig litt an på hvor stor jobb det blir, for det vet man aldri i forkant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar