tirsdag 4. april 2017

Slektsoppdrag i Amerika

Leiter du etter slekt i Amerika? Jeg kan hjelpe deg. Da trenger jeg alle opplysninger du har: navn, fødselsdato, fødested, emigrasjonsår om du har og evt om du har steder de dro til.

Priser for slektsoppdrag:
- 400 kr pr time
- minimumsoppdrag er 2 timer
- for 100 kr i tillegg får du GEDCOM-fil sendt pr e-post.

Det tar tid å nøste opp opplysninger og sette seg inn i informasjonen jeg får tilsendt. Så 2 timer er minimum jeg må ha for å sette meg inn i oppdraget.

Som bakgrunn har jeg nettbasert Slektsgranskerstudie på Høgskolen i Volda høsten 2015 med påfølgende eksamen som ga meg 7,5 studiepoeng. Jeg har også hjulpet veldig mange med å få kontakt med sine emigrerte slektninger i Amerika via diverse slektsforum. Kan jeg formidle kontakt for deg, så gjør jeg det. Det er noe av gleden med å leite opp slekt som emigrerte - at dere endelig kan få kontakt igjen.

Du får tilsendt faktura. Skal noe sendes pr post kommer det tillegg på porto. Når du bekrefter et oppdrag, aksepterer du samtidig disse vilkårene.

Ta kontakt på mail: julianek@gmail.com om du ønsker å få hjelp. Jeg trenger navn og mailadressen din og utfyllende informasjon om oppdraget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar